Forfatter Emne: Ekstraordinær Generalforsamling i Bådelauget 17. marts  (Læst 1234 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Anne Mette Jørgensen

• Full Member
Ekstraordinær Generalforsamling i Bådelauget 17. marts
« Dato: Februar 25, 2016, 22:21*:21:47 22:21* »
Kære alle
Bådelauget indkalder til ekstraordinær generalforsamlingtorsdag d. 17. marts. Eneste punkt på dagsordenen er Nyt jolle- og kajakhus. Som kajakmedlem har man stemmeret ved fremmøde, og hvis man har betalt kontingent. Jeg håber på stort fremmøde fra kajakafdelingen. Indkaldelse og dagsorden kan ses nedenunder, og alle skulle have fået den i Lanternen.
Venlig hilsen
Anne Mette

Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling i klubhuset

torsdag d. 17. marts 2016, kl. 19.30.

I henhold til vedtægternes § 13 indkaldes herved til ekstraordinær generalforsamling i Nappedam Bådelaug.

Dagsordenen er:

1. Valg af dirigentt

2. Behandling af forslag fra bestyrelsen:
Det foreslås, at der øst og nord for de bestående jolle- og kajakhuse opføres en tilbygning på ca. 136 m2.
Tilbygningen skal indeholde et uisoleret opbevaringsskur for jolle- og kajakmateriel samt 3 toiletrum
Den skal endvidere rumme en gangforbindelse udefra og til de bestående omklædningsrum samt en forbindelse mellem kajakskuret og det nuværende jolle- og kajakklubhus.
Projektet indeholder desuden etablering af en ekstra flydebro ved det østlige slæbested.

Projektet er - incl. fornyelse af tagpaptaget på de nuværende huse samt et nyt elektronisk låsesystem til havnen - kalkuleret til 496.000 kr. i udgift til materialer og de håndværksarbejder, der ikke kan udføres ved frivilligt arbejde.

Videre foreslås det, at bestyrelsen bemyndiges til at optage det mest fordelagtige lån på op til 500.000 kr. med en løbetid over 10 – 15 år.

En nærmere beskrivelse af projektet og økonomien samt eksempler på fremtidige kontingentstørrelser i forbindelse med optagelse af lån er opslået i klubhuset.

3. Eventuelt.

Bestyrelsen.

Offline Annemarie Backmann

• Newbie
  • *
Sv: Ekstraordinær Generalforsamling i Bådelauget 17. marts
« Svar #1 Dato: Februar 26, 2016, 11:50*:50:54 11:50* »
Kære Anne Mette,
Den aften har vi desværre et arrangement i musikhuset; kan man give andre en fuldmagt til at stemme?

Hilsen Annemarie

Offline Anne Mette Jørgensen

• Full Member
« Svar #2 Dato: Februar 26, 2016, 20:54*:54:10 20:54* »
Det er ikke muligt at give andre fuldmagt. Kun personligt fremmødte kan stemme.
Vh Anne Mette

Offline Jesper Norup

• Sr. Member
« Svar #3 Dato: Februar 29, 2016, 22:29*:29:51 22:29* »
Jeg glæder mig til at se alle medlemmer til den vigtige aften, hvor vi får mulighed for at få medbestemmelse ift. vores kajakforhold.
Husk at muligheden for at kajakhus ikke kommer igen de næste mange år, hvis vi ikke får den stemt igennem denne gang.

Så stor medlemsopbakning er en nødvendighed og forudsætning.

Mød derfor op og vær med til at give dig selv - og kajakklubben - bedre forhold i klubben. Vi ses..

Offline Kejser

• Jr. Member
  • **
« Svar #4 Dato: Marts 05, 2016, 13:20*:20:21 13:20* »
Jeg kommer selvfølgelig og giver min fulde opbakning til projektet

Vi ses, Lone

Offline Lone@krings.dk

• Newbie
  • *
« Svar #5 Dato: Marts 06, 2016, 21:35*:35:35 21:35* »
Jeg kommer også og bakker op om det gode projekt😄
Tak for opringningen / beskeden Aase Hansen - det var godt du ringede, da jeg ikke lige havde set eller læst om den ekstraordinære generalforsamling, som selvfølgelig er meget vigtig at møde op til!!!
Vi ses - mvh. Lone Smedegaard Krings

Offline kirstenpe

• Newbie
  • *
« Svar #6 Dato: Marts 07, 2016, 20:27*:27:37 20:27* »
Jeg må desværre melde fra, da jeg er på arbejde - i Albanien!!